petak, 1. veljače 2013.

PERSONAL STYLE: Sako za 5 kn i izgubljeno/pronađena kapica

U second handove se ide kad je sve po pet kuna! To je idealna prilika za ubosti nove komade odjeće i  sresti bakice koje će vam dobronamjerno savjetovati što da uzmete i gdje bi možda dobro došli krojački popravci da bi vam odjevni predmet što bolje pristajao figuri. 

Šteta bakica je iščeznula iz trgovine prije nego sam to uočila pa joj nisam stigla zahvaliti (nisam baš navikla da su stariji ljudi prema meni dobronamjerni i bez predrasuda pa mi je ovo bilo poprilično lijepo iskustvo) :(
Bako nadam se da ćemo se sresti na idućem sniženju :)

Zanimljivo je kako ti život pošalje određene situacije. Samo prije par dana prijateljici sam spomenula, nimalo skromna, kako bi mi dobro došlo nekoliko odjevnih predmeta u obliku jakne i eto sada mi u ormaru stoje 3 nova za 15 kn :))
2 sakoa i crveni kaput koji čeka malu preradu.

Sreća privlači pozitivne događaje!













Nosila sam:
cipele- New Yorker + DIY,
haljina- New Look,
sako: second hand,
majica dugih rukava ispod haljine koja se ne vidi na slikama- C&A,
čarape- H&M, 
remen- Ann Christine, 
ogrlica- Art by Petra Žapčić, 
kapa- pronađena u stanu, kome god da je ostala - HVALA! :), 
torba- New Yorker, 
šal- Pull & Bear

p.s. Vintage Faith se od danas ponovno baca na posao i preradu odjevnih predmeta. Tako da očekujte uskoro nekoliko novih komada hlača u našim albumima.



Broj komentara: 7:

  1. ovako genijalnu boju kose dugo nisam vidjela..divno!

    OdgovoriIzbriši
  2. ajme nisam otišla u neki SHS dugo, dugo a baš sam prolazila danas Maksimirskom u kojoj je puno tih dućana pa rekoh budem 100% sljedeći tjedan.. što imaš na usnama? :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Ljubav za second hand! <3
    Prekrasan je sakoić!

    OdgovoriIzbriši
  4. Kako se samo divim tvom blogu :)

    http://tonyandstyle.blogspot.com/?spref=fb

    OdgovoriIzbriši
  5. such a nice outfit *_* your blog is very lovely and interesting. im glad if you visit my blog, too <3 keep in touch!

    xx
    beauthi.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  6. Aaaaaaaaaaa super mi je gif na kraju, kao Bunny Meyer u svojim shoe unboxing videićima :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Hiya! Quick question that's completely off topic. Do you know how to make your site mobile friendly? My weblog looks weird when browsing from my apple iphone. I'm trying to find a template or plugin that might be able
    to correct this issue. If you have any suggestions,
    please share. Many thanks!

    Check out my blog :: hotel g buchen paris

    OdgovoriIzbriši