ponedjeljak, 4. veljače 2013.

PERSONAL STYLE: New striped leggings

S ebaya su stigle još jedne tajice. Ovaj put na crno bijele prugice. 
Iako sam bila po malo skeptična oko toga kakva će im biti kvaliteta te veličina (nikad ne znaš 100% s tim kineskim stvarima) ispostavilo se da su sasvim odlične. Rastezljive i dovoljne dužine. Jedina im je mana to što su tanke (iako ništa tanje od običnih crnih koje su dostupne u svakoj trgovini), pa bi se bez nošenja čarapa ispod njih vjerojatno lagano prozirale na mjestima bijelih prugica. Ali sada je i tako zima pa mi to ne predstavlja nikakav problem jer nikud ne idem bez debelih čarapica na sebi, bilo da je u pitanju suknja ili neki drugi odjevni predmet. Ipak se ne namjeravam smrzavati zbog izgleda :)

...

Kosa čeka bojanje jer se boja poprilično isprala i do tada se trudim to zakamuflirati raznim kapicama, punđicama i maramama. Poprilično mi se sviđa ova verzija nošenja trake za kosu preko kape.

...

Bio je ovo i outfit prepun šiljaka, od trake za kosu, preko jakne do remena.

...

Sigurno ste primjetili kako sam već nekoliko puta imala slika outfita slikane ispred ovih garaža. Shvatila sam da mi je ovo najdraže mjesto za to. Svjetlo nikad ne predstavlja problem, nema ljudi koji žele malo gledati (mrzim to, neugodno mi je kad se to događa i držim to nepristojnim (djeca mi ne smetaju njih volim )) pa se osjećam najugodnije. A i pozadina ne utječe niti odvlači pozornost na cijelokupni outfit pa je i to dodatni plus. Idealno mi je i kada jednostavno nemam vremena tražiti lokaciju za slikanje. Blizu je mjesta gdje živim pa se mogu slikati prije i ostaviti fotoaparat kući jer je ponekad jednostavno pre težak, a mjesto u torbi već je poprilično popunjeno.  :)











Nosila sam : 
tajice- Ebay
(evo link) ,
ispod tajica nosim bordo čarape od 80 dena, kupljene su u West Gateu u Golden Pointu za nekih 16 kn (bile su oko 80kn) ako se dobro sjećam, nekoliko sam stvari uzimala. Ta trgovina je idealna za čarape svih vrsta (imaju i ogromnu ponudu samostojećih čarapa i samo čekam toplije vrijeme pa da si ih hrpu nabavim) koje su većinom snižene 70%  jer im je to outlet. Iskreno preporučavam tamo shopping!,
creepers- ebay,
remen- plac na črnomercu,
majica-New Yorker,
traka za kosu sa šiljcima - ebay










2 komentara: