petak, 8. veljače 2013.

PERSONAL STYLE: New hair colour & cat ears

U ovih nekoliko dana što nisam došla na blogu i napravila ni jedan jedini post puno se toga dogodilo. Pozitivnog naravno.
Nakon valjda mjesec dana odgađanja pogledali smo Hobita. Malo je reći da sam oduševljena. Još uvijek sam pod dojmom. Ali to je sve što ću o njemu reći jer sigurno ima onih koji još nisu pogledali pa da slučajno nešto ne otkrijem. :) Ako inače niste ljubitelj 3Da (kao ja, smatram to čisto trikom da zarade više jer nikad nisam vidila da su to dobro napravili)  pa možda zato planirate to pogledati u udobnosti svog doma, bolje otiđite u kino. Ovaj 3D je ono što bi 3D trebao biti! Genijalno, napokon su se potrudili da naprave da to podigne dojam filma (a ne da izađem iz kina sa glavoboljom zbog onih naočala kukajući o tome kako su upropastili boje).


Osim gledanjem Hobita dane sam "gubila" i shoppingiranjem po sniženjima. West Gate kao i uvijek ima najbolji izbor pa sam si za nekih 200 kn nabavila 2 haljine, vestu i suknju koju nosim u ovom postu, kaput i 4 majice :) Poprilično dobar ulov!

Makar jedna od boljih stvari koja mi se dogodila je novo bojanje kose. Iskreno više nisam mogla podnijeti skrivanja pod kapama i maramama. Odlučila sam se u ruke dati svojoj Ivi koja nikad nikog nije farbala. Ali ni u jednom trenu nisam pomislila da bi ona mogla nešto sjebati, ipak studira na likovnoj akademiji i "petljanje s bojama" joj poprlično dobro ide. I više nego dobro!
Malo je reci da sam zadovoljna rezultatom. Boja je malo drugačija nego zadnji put jer smo pomiješale tamno zelenu i tirkiznu. Ovisno o svjetlu imam drugu boju kose, promjenie se nijanse od plave, zelene, tamno zelene, do tirkizne.
Iva je bome u rangu dugogodišnjih frizera! :)




Osim svega toga, imam i novi zadatak koji sam si zadala...počevši od jučer kad sam nosila ovaj outfit, narednih par dana odjevati ću se na način koji bi mogao odgovarati većini ljudi. Dakle na sebi ću imati komade odjeće koje bi većina ljudi mogla odjenuti na sebe, ali ću cijeli outfit začiniti sa nekim sebi karakterističnim detaljima....kao što su na ovom creepersice i mačije uši.
Nakon toga sam si već zadala idući zadatak....čisto da svakodnevno kombiniranje odjeće učinim još zanimljivijim. :)





Nosila sam : vesta - New Yorker -19 kn :) ,
remen- dobila sam ga uz neki komad odjeće više se ni ne sjećam koji,
suknja- Ann Christine -19 kn :),
čarape- H&M,
creepersice- ebay,
kaput- C&A,
šal- Pull & Bear,
ukosnice 'mačje uši' - Funky Fish




3 komentara: