petak, 22. veljače 2013.

PERSONAL STYLE : Djevojka koja se igrala vatrom












Outfit od prije nekoliko dana kada jednostavno nisam znala što obući (zima mi već ide na živce i ne mogu više nositi toliko slojeva odjeće, džempere, nekoliko čarapa i kaput za kojeg mislim da ga već lagano i mrzim) pa sam malo eksperimentirala sa stvarima koje već dugo nisam nosila. Make up je također eksperimentalan i mislim da ga neću tako skoro ponoviti...ako i hoću zacrtniti ovako oči barem ću prije toga nanijeti puder i dodati obrve. Ali taj dan sam se i ovako odlično osjećala. Lagano me vratilo u srednjoškolske dane kada se u mojoj kozmetičkoj torbici nalazilo jedino crno sjenilo, maskara i crna olovka za oči.

Tajice tako divno izgledaju na slikama (ljubav) da su barem takve i u živo (ofucalost nakon jednog nošenja koje sam spomenila u par posteva prije)... ali su tako divne zbog te vatre!!!

p.s. ispričavam se zbog manjka postova u zadnje vrijeme nikako se nisam stizala slikati ili bi već pao mrak, a slike pod blicem jednostavno ne bi vjerno prikazivale odjevni predmet. Šteta bilo je nekih s kojima sam bila poprlično zadovoljna, pogotovo jer sam si bila zadala onaj zadatak da neće biti toliko u mom stilu i nosivi za skoro sve (ali s nekim mojim "začinom"). Neke ću sigurno ponovno odjenuti pa ću nadoknaditi s novim slikama.

...

Nosila sam :
tajice- Romwe,
suknja- wholesale-dress,
džemper, šeširić- H&M,
kaput- C&A,
čizme- Pitarello,
nakit- DIY






Broj komentara: 5:

  1. damn, moram početi štedjeti za tajice sa Romwea :D divna si, tajice su nešto najbolje ikad i baš mi se sviđa i makeup, drugačiji je <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. tajice sam srećom ulovila na snizenju za 90 kn :) klimtove preporučavam ako ga volis odlične su i ako se i malo ofucaju ne vidi se jer nema crne površine, preko ovih nazalost je nužno nositi nešto da se to pokrije (malo duza vesta ili košulja su sasvim ok), ali ova vatra je bas savršena :)
      za make up bas moram biti u tom raspoloženju, tada mi se svidao, iduci dan mi nije bilo jasno zašto nisam bar puder nanijela ako sam "zaboravila" na obrve :) ali paše na cijelu kombinaciju :)
      :*

      Izbriši
  2. Meni je ovo tako dobro,tako drugačije :)

    http://tonyandstyle.blogspot.com/?spref=fb

    OdgovoriIzbriši
  3. ajme odlično izgledaju tajice :)

    OdgovoriIzbriši