ponedjeljak, 21. siječnja 2013.

PERSONAL STYLE: Bye-bye lovely creepers shoes :((

Novi tjedan nova "pravila",ili zadaci kako god uzmete. To valjda tako ide kod mene svakog ponedjeljka. Uvijek si zadam hrpu stvari za obaviti i na kraju sam sretna ako obavim pola toga. Novi "zadatak" je 4 outfit posta za ovaj tjedan (i pokušati se toga držati i ostale tjedne). 
Srećom , biti će materijala za slikanje :)
Stižu tajice sa Romwea i poprilično sam uzbuđena zbog toga! A na putu su i još 4 para sa ebaya i wholesalea...još jedan džemper i ljubičaste creepersice :)
Stare su doživile katastrofu i vrlo je moguće da im je petak i slikanje za Jutarnji list bilo zadnje nošenje.
Ink se tjera i ako je ljuta joj ne damo da ide naganjati vani mačore iz inata piški po stvarima. Ovaj put su se na redu našle creepersice. Mala stvarno zna kako najbolje pokazati inat! Ako znate koliko mačja mokraća smrdi znate koliko sam popizdila :) (sterilizacija pod hitno!!)
Trenutno su u procesu oporavka i čišćenja i držim prekrižene prste da dobro obavim to i da nove stignu što prije! Naime, nakon što sam ih jednom obula više ne želim nositi na svojim nogicama ništa drugo. Pa se prisiljavam, čisto da ostale cipele na plaču. :)
Tako da bi u narednim postovima mogli vidjeti razan asortiman na mojim nogama :)

...

Gibam, treba obaviti ostale stvari s popisa :)
Weeee, izrada novog nakita je na rasporedu za večeras i nakon toga opuštanje uz Frankenweeniea :)

Puse svima i ugodan početak tjedna, te puno obavljenih obaveza koje ste si zadali ! :*

(slike su malo lošije kvalitete jer nije baš svjetla bilo :(( ali glavno da se vidi što imam na sebi :) )







Broj komentara: 5:

  1. Ne znam sto mi se na tebi vise svida :'D

    OdgovoriIzbriši
  2. Fantastična kao uvijek, ali ovo mi je def. jedna od tvojih najdražih kombinacija :)

    OdgovoriIzbriši
  3. super ti ovo stoji pogotovo suknja odlična je :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Imam 5 mačaka i moram ti reći da sterilizacija neće pomoći. Moje znaju biti jako zločeste pa tako svašta unište ali smrad je isti :/

    OdgovoriIzbriši