srijeda, 30. siječnja 2013.

PERSONAL STYLE: Black & White

  Jučer smo bili u Areni na sladolednom jogurtu (grčki jogurt) s kokosom, bademima, miješanim orašastim plodovima i grožđicama (koje sam ja izvadila jer ih ne volim). Ako niste obavezno probajte, dodaci jogurtu se mogu birati i ima raznih, od šarenih mrvica, napolitanki do gumenih bombona. Velika porcija je 13 kn i stvarno jedna od boljih stvari koje sam probala u zadnje vrijeme. Definitivno preporučavam!

Iskoristila sam i ne baš toliko hladno vrijeme i odlazak autom da napokon isprobam točkaste čarapice koje sam dobila za rođendan. Da se ipak previše ne smrznem preko njih obukla sam  pamučne čarape iznad koljena i pričvrstila ih držačima koji su cijeloj opuštenoj i u principu jednostavnoj kombinaciji dali dozu privlačnosti (čitaj sexa :) ).

Volim te držače za čarape, oni su mi poput remena, ponekad odlično podignu i upotpune kombinaciju. Jedva čekam malo toplije vrijeme da ih češće mogu nositi.











Nosila sam :

džemper- wd.cm ,
hlače - Vintage Faith,
čarape na točkice- H&M,
crne pamučne čarape- Nama,
creepersice- ebay, 
ogrlica- Toxicat
držači za čarape s gaćicama- New Yorker

3 komentara:

  1. Odlično izgledaš! I slike su mi baš, baš sjajne! Love it! :*

    OdgovoriIzbriši
  2. Fotke su genijalne!
    I mačke u svim oblicima <3<3

    OdgovoriIzbriši
  3. Držači za čarape se inače zovu halteri, a kad to tako kažeš, mislim da su halteri zadnje na što bi netko pomislio :D

    OdgovoriIzbriši