subota, 14. srpnja 2012.

PERSONAL STYLE: "Netko si uskladi detalj sa suknjom a ti si ukladiš ruž..."

 Napokon sam dobila svoju Zombie boy majicu. Već dugo ju želim napraviti i eto prije par dana mi se želja napokon ostvarila. Dala sam je raditi u Print studiju u Praškoj (na izradu se čeka jedan dan jer sve narudžbe šalju  u glavni studio) gdje mi je simpatična teta napravila sa slikom sve što je trebalo (jer ju ja nisam donila izrezanu točno kakvu sam htjela printati) , majica je isto njihova i jako je kvalitetna i sve sam platila oko 130 kn :)
Isti dan pao je i shopping u H&M-u, u koji sam ušla u potrazi za torbom (naravno, izašla sam sa svime osim sa torbom) . Suknju sam željela otkad sam je vidila, a kako mi je par dana pukla zmajasta naušnica i izgubila sam jednu od drugog para počastila sam se i naušnicama :)
Naočale su bile 20 kn(muški odjel) , a totalno padam na taj oblik i reko ajd' da imam i jedne jednostavne jer leopardaste ipak ne idu na sve.
Suknja i želja za nekim totalno neobičnim ružem natjerale su me da svratim u Kozmo (dobili su neku novu Flormar marku koja je totalno super) i uzmem plavu olovku za oči i pretvorim je u ruž.
Prije nanošenja olovke stavim malo essence baze za sjenilo ili samo malo pudera u stiku a nakon nje nanesem plavo sjenilo u sličnoj nijansi da dobijem dobru pokrivenost. Olovka se dosta dugo drži (mogu i jesti i piti, i skine se samo mrvicu). Cijena joj je 40 kn što je sasvim odlično s obzirom na to koliko inače koštaju ovakvi ruževi ... idem uskoro po još neku spanjenu nijansu :)
(kako je Tina rekla : "Netko si uskladi detalj sa suknjom a ti si uskladiš ruž :) " )








majica na Zombie boy-a - Print studio,
suknja - H&M,
remen- plac na črnomercu,
creepers- eBay,
naočale- H&M,
naušnice sa šiljcima - H&M
plug- crazy factory

Hvala Tini na slikama!


1 komentar:

  1. fantastična si <3 sve, sve, sve :)
    ali ruž, moja boja :D

    OdgovoriIzbriši