nedjelja, 8. srpnja 2012.

PERSONAL STYLE: ZMAJ, OTKINUTI PRST, SAT, ŠILJCI, KOCKA,KRIČAVO NARANČASTI MAKE UP,KOSTURI I NEIZOSTAVNE VINTAGE FAITH HLAČICE

 Jučer smo popodne proveli u Kvartu , uživali u prirodnim hladnim iscjeđenim sokovima i knjigama, čekajući da vani malo padne sunce za šetnju i sendvić sa piletinom koji ja uredno svaki put pretvorim u salatu stavljajući gomile povrća u njega. 


 Jako volim ovaj ugodan ambijent !



  Knjiga koja mi je zapela za oko čim smo stigli, uspijeli smo prelistati samo nekoliko početnih stranica jer smo se na svakoj zadržavali smijajući se na tekstove koji prate slike i komentirajući .




Evo hlačice koje sam izradila prije nekoliko dana :)
Svaki put iznova kad ih nosim drago mi je što sam ove godine otkrila kratke hlače. Inače sam uvijek preko ljeta od hlača nosila samo duge i kuhala se u njima jer nisam mogla pronaći ni jedne kratke u koje mogu normalno ući (inače mi je jako teško pronaći neke koje mi dobro sjednu na bokovima i u struku).
Jako volim ove sa visokim strukom jer bolje pristaju mojoj građi. S ovima je puno lakše kombiniranje i majice mi dosta bolje izgledaju, pa sam zadovoljnija cjelokupnim dojmom. 




Ovo prstenje ne skidam sa sebe, već imam osjećaj kao da su mi srasli sa rukom...Ali toliko su mi dobri da im ne mogu odoliti.
Imam ritual da nakon što sam gotova sa outfitom, kosom i šminkom zavirim u kutijicu sa nakitom i kopam po njoj , ali danima već uzimam iznova i iznova isto .

Satić sam za 5 kn nabavila na hreliću a ostalo je sve sa ebaya.



Ukosnicu u obliku otkinutog prsta napravila sam od fima , a naušnica zmaja osvanula je u petak u poštanskom sandučicu. I ovaj post posvećujem njoj . Netko mi je sjeo na nju kad sam ju nemarno ostavila na kauču i sada je pokojna :((



Do čitanja :*



2 komentara: