četvrtak, 28. lipnja 2012.

PERSONAL STYLE...MUGS...NEW RING...


Danas su se radila nove hlačice (sutra slika konačnog izgleda) :)
Do sada ih imam 5 komada, i ovo su sretnice pod brojem 6....naravno nisu zadnje :) U planu ih imam još nekoliko samo treba prvo doći do novih hlačica i zakovica , a to si ostavljam za ljeto i Zadar kada će mi jedina briga biti koju boju novih izabrati.

U nabavci hlačica slučajno je pala i nabava nove šalice. Veliki sam fan sovica i sasvim za očekivati je bilo da će se ova ljepotica pridružiti kolekciji.
( Ne znam da li sam to do sada spomenula ali skupljam šalice, svih oblika i veličina, čajnika također...svega što ima veze sa čajem, kavom i Alice in Wonderland.)

Offertisima - 12kn  , u ponudi je i narančasto-crna

p.s. Nova šalica nije zatomila želju za onih nekoliko preslatkih, iz preslatke trgovine home & fashion Amelie...Mačkasta je čisti must have ali će me njena cijena još neko vrijeme odvajati od nje (99kn)
Prisjećala sam se danas i njene tužne sudbine. Nikada neće biti bačeni njeni djelovi, a namjeravam ju i zaljepiti

U SHS-u sam za 5  kn naletila na barbikicu sa rozom kosom :)
Već dugo sam u potrazi za jednom za jedan DIY projekt
(držite fige da mi uspije :) )


 Palo je i nakon šetnje slikanje outfita :




Stigao je s poštarom i novi prsten, obožavam što se šiljci pomiću i zveckaju ko zvončici :)


Do čitanja :*



2 komentara:

  1. Hello thiѕ is somewhat оf off toрic but
    I ωas wondering іf blogs use WYЅIWYG editors or if you havе tο manually
    cοde with ΗTML. I'm starting a blog soon but have no coding know-how so I wanted to get advice from someone with experience. Any help would be enormously appreciated!

    Have a look at my web site :: beste Kamera für schmuck fotografie studio

    OdgovoriIzbriši