srijeda, 13. lipnja 2012.

OUTFIT POST: new denim jacket

Sinoć sam si napokon napravila jaknu koju sam prije nekih mjesec dana uzela u SHS-u za 20 kn . Bila je dosta veća , više onako baggy, ali se u pranju dosta skupila, iako sam je oprala samo na 30˙.
Odkad sam vidila na etsy-u sličnu jaknu željela sam si to napraviti jer će mi biti idealna na tamne outfite, a to mi je baš trebalo. Prije sam morala biti cijela u crnom ali već duže vremena se tako ne osjećam ugodno , i rađe imam nešto boje na sebi.

Danas sam imala običan outfit udoban za obavljanje hrpu obaveza , i dosta zgodan za ove vremenske neprilike i razlike u temperaturi ovisno o tome da li je sunce ili kiša. Žuta majica je bez rukava i dosta lagana , sa velikim izrezom na leđima.






 Na nogama sam imala čizmice sa zakovicama.

  
Napokon mi je stigao kockasti prsten :)


I najljepši ikada Zombie Boy na drugoj ruci.



Veliko hvala Tini na fotkanju :*

4 komentara: